Sťažnosti
Tu nájdete formulár na vyplnenie sťažnosti, ktorú vám zákazník môže zaslať prostredníctvom tohto formulára.
Ako postupovať pri podávaní sťažnosti:
Ak vám bol tovar doručený prepravcom, informujte nás o probléme e-mailom alebo telefonicky, do 24 hodín vás budeme informovať, ako bude chybný výrobok doručený späť na našu adresu, prípadne akú zľavu vám môžeme poskytnúť. Pri vrátení výrobku ho musíte zabaliť do pôvodného obalu a priložiť všetku dokumentáciu, ktorá bola dodaná s výrobkom. Musíte tiež priložiť dokument, ktorý musí obsahovať tieto informácie: meno a adresu zákazníka, kontaktné údaje, identifikáciu výrobku, číslo faktúry a popis závady.
Reklamovaný tovar nezasielajte bez nášho potvrdenia o prijatí informácií o reklamácii!
Sami vás budeme kontaktovať do 24 hodín.
Reklamovaný tovar prosím neposielajte na dobierku, nebude prijatý!
Ak bol tovar prevzatý osobne, musíte chybný výrobok doručiť na adresu dodávateľa.
V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie.
V prípade, že reklamácia bude uznaná za neoprávnenú, náklady na prepravu tejto reklamácie budú účtované zákazníkovi,
späť zákazníkovi.